Românii și-au pierdut interesul pentru platforma “Monitorul prețurilor”, unde sunt afișate prețurile retailerilor

Platforma “Monitorul prețurilor”, unde sunt afișate prețurile practicate de magazinele Mega Image, Lidl, Kaufland, Selgros, Carrefour, Penny și Profi, a înregistrat în primele două zile de la lansare, în 24 și 25 noiembrie 2016, peste 1,95 de milioane de utilizatori unici pe zi, în timp ce în prezent numărul mediu a ajuns la doar 20.000 de utilizatori pe zi, arată datele transmise la solicitarea News.ro de Consiliul Concurenței, care se ocupă de administrarea platformei.

Citește mai mult la: https://www.profit.ro/povesti-cu-profit/retail/romanii-si-au-pierdut-interesul-pentru-platforma-monitorul-preturilor-unde-sunt-afisate-preturile-retailerilor-16909827

De asemenea, ai putea dori...

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.