Lidl estimează continuarea creșterii consumului și anul viitor

Lidl România estimează o creștere a consumului și în 2017, în ultimii trei ani fiind înregistrate creșteri între 7% și 9%, susținute de majorarea veniturilor populației, de scăderea TVA la alimente la 9% și a cotei standard la 20%. Retailerul va continua extinderea, având în plan 10 magazine noi anul viitor, și vede un potențial real de 300 de unități în total în România.

”Noi suntem mulțumiți. Am avut creștere în fiecare an, clienții ne apreciază. Ne așteptăm la o creștere a consumului și anul viitor a consumului, din perspectiva Lidl”, a declarat Sergiu Fală, Director Național de Expansiune și Servicii Centrale, membru al Consiliului de Conducere Lidl România.

Potrivit datelor Institutului Național de Statistică (INS), cifra de afaceri din comerțul cu amănuntul, considerat cel mai important indicator al consumului populației, a avansat în septembrie cu 9,7% față de aceeași perioadă din 2015, ritm inferior celui înregistrat în lunile precedente.

Cel mai înalt ritm de creștere din ultimele luni a fost înregistrat în februarie, de 21,8% față de februarie 2015, nivel record din 2008 încoace.

citeste integral pe profit.ro

De asemenea, ai putea dori...

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.